Reklamační formulář Podle § 18 Zákona č. 250/2007 Z. z. o ochraně spotřebitele máte právo podat reklamaci na zboží nebo službu, která nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Reklamační formulář slouží k uplatnění vašeho práva na reklamaci. Článek I: Údaje zákazníka
1.1. K podání reklamace je třeba uvést následující informace: • Jméno a příjmení zákazníka • Adresa • E-mailová adresa • Telefonní číslo Článek II: Popis reklamovaného zboží nebo služby
2.1. Zákazník musí v reklamaci detailně popsat předmět reklamace, včetně důvodu reklamace a popisu vady. V případě zboží je třeba uvést: • Typ zboží/služby • Číslo objednávky nebo faktury • Datum nákupu/služby • Datum, kdy byla zjištěna vada Článek III: Požadované řešení
3.1. Zákazník může v reklamaci uvést, jakým způsobem požaduje řešení reklamace, a to: • Oprava zboží • Výměna zboží/služby • Vrácení peněz Článek IV: Postup reklamace
4.1. Reklamační postup se řídí ustanoveními § 622 a 623 Občanského zákoníku: • § 622 Občanský zákoník: V případě vady zboží, kterou lze odstranit, má zákazník právo na bezplatné odstranění vady. • § 623 Občanský zákoník: Pokud se jedná o neodstranitelnou vadu, která brání řádnému užívání zboží, má zákazník právo na výměnu zboží nebo vrácení peněz.
4.2. Provozovatel je povinen reklamaci vyřídit bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace podle § 18 odst. 4 Zákona č. 250/2007 Z. z. o ochraně spotřebitele.
4.3. V případě zamítnutí reklamace má zákazník právo obrátit se na Českou obchodní inspekci nebo soud. Článek V: Reklamační podmínky
5.1. Zákazník musí reklamaci podat bez zbytečného odkladu od zjištění vady, nejpozději však do 24 měsíců od doručení zboží/služby, v souladu s § 620 Občanského zákoníku.
5.2. Reklamace musí být podána písemně, e-mailem nebo osobně na adrese provozovatele.
+420 704 327 155
Hostinec na Špýchaře -Jakub 27, 285 33
IČO: 49540271
+420 704 327 155
Hostinec na Špýchaře -Jakub 27, 285 33
IČO: 49540271